måndag 27 april 2009

Bildligt talat - vecka 18

Fler bidrag till fotokedjan hittar du HÄR

6 kommentarer:

Mimo sa...

Det ser betydligt härligare ut att stå i vattnet än vid strandkanten med en massa alger.

Är det några modiga premiärbadare i år?

Ps) länka hellre direkt till veckans temabild hos mig så att det blir lättare för andra att hitta resterande bidrag, dvs: http://mimos.sacinom.tk/?p=2740

Petra C sa...

Bilden är tagen på nationaldagen 2008. Varmt och soligt och vi beslutade oss för att åka och fika på stranden. Mina barn plaskade lite i strandkanten. Själv doppade jag knappt tårna. ;)

PS. Jag har fixat länken Mimo!

Ulrica sa...

Man skymtar små modiga badare. Själv skulle jag förmodligen aldrig ens doppat tårna:)

Henry sa...

Modiga badare!

Mia sa...

Kul fototeknik, man ser lekande barn som ger liv till bilden. Det centrala i bilden är något helt annat liv...

Petra C sa...

Ulrica & Henry - javisst är det modiga badare!

Mia - på orginalfotot är barnen med helt och hållet men eftersom de badar "nakenfis" tänkte jag att de inte ville vara med och skylta med hela kroppen på bloggen. Det jag ville förmedla var mest ljuset och vattnet.